جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

تشریح آب‌وهوای آخر هفته مشهد | پنجشنبه و جمعه سردترین روز‌های این هفته مشهد

  • کد خبر: ۸۸۰۷۰
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تشریح آب‌وهوای آخر هفته مشهد | پنجشنبه و جمعه سردترین روز‌های این هفته مشهد
رئیس اداره پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: مدل‌ها و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که از بعدازظهر سه‌شنبه حجم بارش‌ها در استان افزایش می‌یابد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، یحیی قائنی‌پور، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در تشریح آب‌وهوای آخرهفته مشهد گفت: وضعیت جوی امروز پایدار است و انتظار تغییرات جوی چشمگیری نداریم؛ اما فردا استان تحت‌تأثیر سامانه ناپایدار جوی همراه با بارندگی قرار می‌گیرد و از بعدازظهر سه‌شنبه مشهد بارندگی خواهد داشت. شروع بارش از فرداشب آغاز می‌شود و ابتدا بارش‌ها به شکل باران است و در ادامه به بارش برف همراه با وزش باد نسبتا شدید تبدیل می‌شود، اما طوفانی در پی ندارد.
به‌گفته این کارشناس، در روز‌های آینده شاهد کاهش دمای چشمگیری هستیم. چهارشنبه صبح کمینه دما به یک درجه زیر صفر می‌رسد و در گرم‌ترین ساعت این روز بیشینه دما ۳ درجه بالای صفر است. پنجشنبه و جمعه هم سردترین روز‌های این هفته هستند که دما به ۵ درجه زیر صفر می‌رسد.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در ۲ روز آینده ۱۰ میلی‌متر بارندگی در مشهد داشته باشیم، اضافه کرد: بارش باران، تشکیل مه و لغزندگی معابر پیامد این سامانه است. بارندگی تا بعدازظهر چهارشنبه به‌صورت پراکنده ادامه دارد و پنجشنبه و جمعه وضعیت جوی استان پایدار است.
به گفته وی، دما از پنجشنبه روند افزایشی دارد، اما همچنان سردی هوا را داریم؛ به‌طوری‌که در گرم‌ترین ساعت دمای این روز به ۷ درجه و جمعه به ۹ درجه می‌رسد و شنبه هفته آینده به ۱۴ تا ۱۵ درجه خواهد رسید.
قائنی‌پور اظهار کرد: امروز دمای هوا در گرم‌ترین ساعت ۱۴ درجه است و در سردترین ساعات فردا صبح به ۵ درجه بالای صفر می‌رسد. با‌توجه‌به اینکه بارش برف داریم و دما به زیر صفر می‌رسد، شاهد تشکیل مه و لغزندگی معابر در محور‌های منتهی به مشهد هستیم و افرادی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، نیاز است با تجهیزات کامل رفت‌وآمد کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->